Wednesday 24 August 2011

Cikgu JARAYAH kembali berkuasa :)

Minggu ini adalah minggu terakhir buat Cikgu HAFIZ (bul bul ) hahahaha .Sengal jeww kan tak sangka lah pejam celik pejam celik tamatlah sudah masa praktikal di SMK TTJ .OMG OMG ! Series ,agak sedih lah .Tiada lagi yang akan jemur kita (4 UKM ) dekat dataran ,nak merajuk dengan kita .Hahahah bye bye cikgu bul bul .Kita (4 UKM ) akan kehilangan cikgu yang sering ambil waktu cikgu-cikgu lain .#Dah tak boleh nak lari waktu add-math hahaha .


Haaaa ! Inilah dia cikgu yang dimaksudkan .Tengok muka dia ,poyo jewww muka nak cover macho jewww .Hahahaha #ampun bang :) Okay okay belom pukol 12 (Jumaat ) tak boleh panggil 'abang' lagi .Masuk sahaja sekolah selepas seminggu bercuti HARI RAYA AIDILFITRI ,sesi pembelajaran BAHASA MELAYU akan berubah .Dah tak seronok ,comfem .

Ucapan kepada Cikgu BUL BUL ; Selamat hari raya :) Minta ampun kalau ada silap ,salah yang telah saya lakukan .Saya seronok belajar dengan cikgu tapi akibat kerja rumah yang banyak membuatkan saya sakit hati ,malah menyampah (kekadang ) .Saya berani buat pengakuan jujur ni ,hebat tak ? Hahaha apa-apa pun saya minta keberkatan untuk segala ilmu yang telah dicurahkan kepada saya .TERIMA KASIH CIKGU HAFIZ :)

No comments:

Post a Comment