Thursday 18 August 2011

Panas panas xp

Panas macam gunung berapi !
Ya Allah panasnya cuaca hari ni rasa nak berendam dalam swimming pool belakang rumah aku .#Hahahaha ada ke kau kolam belakang rumah kau tuh jang ?! Rumah aku hanya aku jeww tahu dimana letaknya kolam tuh sibuk jewww .Nak join lah tuh =,=' #tangan didada mata ke atas .

Dah penat daa ni menahan dahaga mahupun lapar .Adoiiii ada jeww juga aku telan air ni kang .Mak aku cakap inilah dia dugaan di bulan Ramadhan so bersabar lah .Oleh kerana mak aku yang berkata begitu sabarlah demi menjaga kejantanan aku ,puihhhhh ! Kuatkan iman ,cekalkan minda itulah yang sedang aku lakukan .Cehhhhhh

 ******************************************
Aku baru sahaja berjumpa dengan Cif Inspektor Jusman siang tadi disekolah kali-2 .Aku baru sahaja dapat tahu bahawa 'kami' akan berjumpa dengan dia sepanjang 4 bulan berturut-turut .Perghhhhh 4 bulan nak tengok muka dia ,SUMPAH MUAK ! Untuk apa semua ni ? Aku tak paham dengan semua ni .Aku nak perkatakan bahawa 'KAMI BUKAN BUDAK JAHAT!' .Untuk apa tahan kami sampai lewat petang semata-mata untuk dengar ceramah .Akhirnya kami akan buat taik mata dalam dewan tuh ,tak guna juga ! Sekadar ceramah oleh pihak kaunseling sekolah cukup lah nak panggil polis ni buat apa ? Adoiii series tak paham =,='
P/s ; 'Kami bukan BUDAK JAHAT !'

No comments:

Post a Comment