Monday 8 August 2011

Sakit ,sakit sakit !

Aku ,Ayien ,Wahi ,Danial dan Arman dalam sebuah kereta bernombor plat TAB .Perjalanan ktorang ke masjid untuk menunaikan solat terawih seperti biasa lah .Tapi hari tuh macam pelik auww sebab Wahi nah singgah 7e lah ,singgah klinik lah bagai katanya nak beli MC .*Pemalas nak datang sekolah lah tuh ,memang pun hahaha .

Wahi masuk klinik selepas 2 kali berdoa supaya dapat MC hahaha sengal gila .Yang lain dowk borak2 macam orang gila ,aku pula main bakar2 mercun mancis yang bunyinya sama kuat dengan kentut aku ,haha sial lah tuuuihhhhh ! 10 minit kemudian Wahi tak muncul lagi bapaklah tah apa yang dia buat dalam huuu cb -,-' Time ni Udin pula macam babi naik motor sorang2 dengan angkuhnya bawa motor EX5 kaler biru yang berlagak laju .Seperti biasa panggil lah kan kawan tuh sebab masa tuh dia tercaricari seseorang .*Mestilah aku kan HAHA tapi kalau dah lalu sebelah kereta orang panggil tak perasan juga memang saja lah tuh .Perasan hensem lah kau ,Udin APTB lah kau !

5 minit kemudian .....
Wahi keluar dengan senyum lebarnya menunjukkan gembira ,kompom dapat lah ni kan kan ,In same time Udin pun stop motor sebelah kereta .*Perasan lah pula -,-' Aku pada awalnya duduk ditempat drive bertukar ke sebelah dan Arman pula berpindah ke belakang .Aku sempat lah juga borak2 pendek dengan Udin baru masuk kereta .

"Poooongggggggg !" pintu aku tutup dengan kuat .
"Arghhhhhhhh ! kerol kerol ! " jerit Arman .
"Apa benda kau ni jeritjerit tak boleh cakap slowslow ke ?"
"Babiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! Jari aku lah sial tersepit kat pintu kau !" jerit Arman lagi .
"Hah ,yekew ?" tanya aku sambil buka pintu .*masih lagi tak rasa bersalah

Hahaha masa ni ktorang memang tak henti2 gelak tengok Arman .Time ni lah juga Arman jadi pondan sebab jari hantu dia tersepit .Bayangkan badan besar berlagak taikoo ,jalan nak gahh jeww tibatiba jari tersepit pintu terus berubah jadi perempuan .Itu yang buat ktorang gelak terbahakbahak huuu dari klinik hingga ke masjid .Sepanjang perjalanan ke masjid Arman tak habishabis cakap "errr sakit err sakit" gaya perempuan .Hahaha .

P/s ; sumpah aku tak sengaja Arman .Jangan marah aku doeee .Tapi malam ni malam paling bahagia dengan korang sebab aku asyik gelak jewwww .

3 comments:

  1. agk2 la babi.. k0e ingt x skit kew anjing..
    cmne la aq nak main mcy ngan dy..
    klau jri aq da ptus..
    k0e nk tngg0ng..
    pape p0n.. thankz la..
    luvz u.. by arman

    ReplyDelete
  2. dah boleh dah post cerita kat basahngeli.blogspot.com...
    ..usha lah situ klau nak tingkatkan gaya pnulisan 'cerita' anda..
    baek untuk markah spm 2010...
    .........good luck tok arman..........
    .sakit..sakit..sakit..sakit..bukak kerol bukak

    ReplyDelete