Saturday 13 August 2011

TEROKNYA AKU :(

Hari ni(11 OGOS) kami ,pelajar kelas akaun dapat tugasan menyiapkan folio akaun .Tempoh masa yang diberi pada kami hanya sebulan(OGOS-SEPTEMBER) .*Sebulan ?? Tak raya lah jawabnya FUCK !

Okay ,cerita aku mulanya disini ......

Tepat jewww loceng menandakan rehat sudah tamat ,aku turun ke bawah arah ke bilik utiliti seperti yang diberitahu .Aku dengan mata stimna masuk bilik yang puratanya pelajar dah get ready lepak dalam tuh .*kononnya se-ma-ngat lah tuh ,tuihhhhhhhh !

Puan Aisyah Safie memberi taklimat dah tunjuk ajar how to do .Aku tak tahu kenapa aku mengantuk sangat dalam bilik tuh .Sepanjang taklimat tuh aku buat taik mata jelah WTF ! haha itulah aku act .Tah apa cikgu tuh cakap pun aku tak pasti .

Mayam ; kau boleh tidoe lagi ? Nanti kau tak tahu nak buat kang parah hidup kau ,time tuh lah kau nak jadi budak minta sedekah(merayu2 minta tunjuk ajar)

Aku ; hah ? Kejaplah aku tengah mimpikan awek aku ni ,adoiiii .*Aku langsung tak endah apa yang kawan aku ni cakap yang sememangnya betol .

Mayam ; kepala otak kau ! Siang hari mimpi awek apa ke buntot kau ni ?!!

*Aku sambung tidoe tanpa dengar nasihat kawan aku .

Taklimat diteruskan dengan cikgu mafia ,Puan Fadhillah .

Mayam ; oi ! Bangunlah wehhh mafia tengah bercakap tuh !

Aku ; hah ,yekew ? *bangun lah tapi masih lagi mengantok .

Akhir taklimat ni kami diberi masa untuk memikirkan nama company milikan tunggal .

Mayam ; aku nak letak SPORT TAPA SDN.BHD .

Aku ; apa ke pelik nama company kau ?

Shukri ; TAPA tuh apak ehhhhh .

Aku ; hahahahaha ,kau buka company pakai nama bapak kau ?

Mayam ; yelah lagi sedap daripada letak SPORT MAYAM SDN .BHD kan ? lagipun nanti orang keliru kedai aku jual apa ,alatan sukan atau mayam .

Aku ; ye tak ye juga kan kau nie bijak lah Mayam .

Aku masih tak tahu nak letak nama apa and tak tahu nak buat macam mana .bapaklah !


P/s ; kawan kawan nanti tolong aku ehhh ? pleaseeeeeee
 

No comments:

Post a Comment